HTML

Non est volentis

Politika. Gazdaság. Minden, ami Magyarországgal kapcsolatban eszembe jut.

Friss topikok

  • eMeL: A liberalizmus nem hallt meg, csak utakat keres. Ugyanis győzött. Mindenki aki másnak vallja magát... (2010.09.02. 09:53) A liberalizmus meghalt.
  • eMeL: 2010. szeptembere. Nagy időugrás. Ovinak sikerült. Kétharmad, tömegtámogatás, elfoglalta az össze... (2010.09.02. 09:46) Tóta W. Árpád rögeszmék fogságában...?
  • Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ez a kis elpilledés teljesen érthető, hiszen késő estig válságkezeltek. (2009.10.11. 11:46) Végre! Megérkezett!
  • jaegtoer: Szia NonEst! Tanujjjá!Tanujjjá! Tanujjjá! De legjobb, ha eccerűjen tucc minden vizsgakérdésre v... (2009.05.22. 21:57) Magyar messiások
  • Dr. simonmondja.: Én már több hete emésztem, Nonest. És én is azt hittem előtte, hogy ez a jegybank feladata. De ha ... (2009.02.17. 06:33) Ennyi kész vége? Ezentúl így fogunk élni?

Linkblog

2008.11.22. 11:04 twa_reakcio

Mi ez?

Játék és muzsika 10 percben.

Tényleg nem tudom... :)

 

A helyes megfejtő egy virtuális túrórudit kap... :D

 


 

twareakcio.blog.hu/media/image/proba.mp3


twareakcio.blog.hu/media/image/proba2.mp3

u.i.: Amint megvan a megoldás, törlöm ezt az írást, ugyanis nincs túl sok köze se TWÁhoz, se politikához... ;)

13 komment

Címkék: zene


A bejegyzés trackback címe:

https://twareakcio.blog.hu/api/trackback/id/tr59782494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Preskin 2008.11.22. 11:42:43

helló nonest !

részemről egy tipp,de lehet, hogy csak az
én filem akarja ezt a fajta rá hangolódást.

www.youtube.com/watch?v=HgwypQ_9_DE

egy kérdés
hogyan tudnék feltolni egy saját elkövetést?

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.11.22. 12:04:48

Csá Stalien!

Én csak simán feltöltöttem az mp3-at a képek közé, majd beillesztettem a linket.

Ha a progit kérdezed, amit használtam:
www.mp3mymp3.com/

A dallamhoz nem ezt a progit használtam, nem találom azt, de ez is jó dallam bepötyögésére:
yellow-gold-soft.com/virtual_piano.php

Amúgy nem erre gondoltam, magas női szoprán hangot kell elképzelni.

Tipikus autóreklám zene, ahogy suhan valami elegáns ezüstös kocsi az esőben/napban/kivilágított Lánchídon... :DDD

És kicsit gyorsabb a dallam, mint ahogy én összebarkácsoltam

Preskin 2008.11.22. 13:31:35

"Tipikus autóreklám zene........."

hátakkó' jócskán mellétrafáltam :-)

"Én csak simán feltöltöttem az mp3-at a képek közé, majd beillesztettem a linket."

szal én (mp3)hogy tudok linkesedni ?
a helyzet az,hogy lapi m.m.zenéit szeretném
megbosszulni ilyetén formán !-)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.11.22. 13:45:36

Amikor szerkeszted a posztot, akkor van két ikonsor a szövegdoboz felett.
A fölső ikonok közt, jobbról az 5. úgy néz ki, mint egy lánc.
("Hivatkozás beillesztése/módosítása")

Itt tudsz feltölteni bármilyen fájlt, vagy ha már fönt van, akkor megkeresni és belinkelni.

Preskin 2008.11.29. 19:45:24

bocsi nonest

ez most egy próba:

www.uplud.hu/file/6923757313472/mysong.aif

ircsá ki, ha gebasz !-)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.11.30. 15:29:49

Nem fog álmatlan éjszakát okozni, hogy nem tudom meghallgatni őket, de ez az utolsó kettő le van védve jelszóval.

Nagyon berághattál amúgy Lapira, hogy ilyeneket akarsz hallgattatni vele... :D

Preskin 2008.11.30. 15:50:20

bocsi !

a jelszó: stalien mer' mi más is
lehetne

próbálgatok egy saját blogot eszkábálni,de ezerkét problemmel küzködök és ott érdekes módon nem "állnak" a linkek szal harcolok a teknyikával mint a megkötözött ....

üdv és köszi a türelmet

www.uplud.hu/index.php?p=rate&id=xXwwjeqLrN

lapi meg egy jó fej, csak az a gusányi ne lenne

Preskin 2008.12.04. 19:33:28

na jó, egy kis csillapítás az eddigi
bántalmazodásodért:

www.youtube.com/watch?v=BtaYQbxrh2M&feature=rec-HM-fresh+div

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.12.13. 17:31:13

Megtaláltam, bár nem pont erre a hangra gondoltam, de a dallam stimmel:
bár csak a refrénre emlékeztem... :)

www.youtube.com/watch?v=57Der9urxfw&feature=related

Stranger in Paradise

Preskin 2008.12.13. 22:44:39

hu wazze nonest !!

pedig kezdtem beazonosítani,persze ez csak magyar:
www.youtube.com/watch?v=7rdasKf6BMw

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.12.13. 22:52:33

Amúgy ezen az oldalon találtam meg:
www.midomi.com/

eldúdoltam a dallamot, és az több lehetséges szám között megtaláltam ezt is... :)

Próbaképp még az Imperial Marchot is eldúdoltam, amit rögtön kiköpött, olyan tisztén énekeltem... :DDD

Preskin 2008.12.13. 23:04:05

na meg hát nekem is nehéz gyerekkorom volt.(lapira halyazva,egy kis politikailag)
süti beállítások módosítása